Curs 2024-25

El joc i la potencialitat dels jocs de taula

Extraescolars

Pantalles i família. Equilibri digital

Aules d’acollida

El dia a dia dels docents

Les biblioteques escolars

Les implicacions de la IA en la vida familiar i escolar

Preparem-nos pel curs escolar

Curs 2023-24

Connexió amb la natura

Mestres en el respecte

Distopies no, gràcies! Educar en l’esperança

Suïcidi juvenil

Colònies en família

I després de l’ESO? Joves amb NEE

Educar en la cultura democràtica

Entorns segurs a la família i l’escola

El malbaratament d’aliments

Fomentem la creativitat

Lectures i vocació científica!

A la família, tothom suma!

Parlem de les matemàtiques!

Com expliquem la Setmana Santa?

Com els pares separats comparteixen la tasca educativa

Què serà dels meus fills? I quan acaba l’ESO, què?

Triem escola!

Les altes capacitats, les grans desconegudes!

Ballem amb ritme de TikTok?

Paper i llapis: el futur sobre el paper

No som perfectes! Els pares també ens equivoquem!

Fem política!

El paper dels mitjans d’educació i les XXSS en l’àmbit educatiu

Aprendre a estimar i l’educació sexoafectiva

Aprenem idiomes

Montessori avui

Saben compartir els nostres fills?

Les dificultats d’aprenentatge, una oportunitat

Fins quan la màgia del Nadal?

Amor en l’espectre

Confiança Família-Escola: com anar de la mà

La cultura i folklore popular català com eina sòcio-educativa

La vida en un pessebre

Reflexionem sobre educació

Què fem amb els mòbils a l’escola i a casa?

Acollida a les noves famílies de l’escola

Deixa que m’equivoqui 

IA (Intel·ligència Artificial)… una oportunitat, una amenaça o tot alhora? 

Nou curs, nous companys

El futur de l’educació 

A casa, llegim en veu alta! 

Com podem treballar les competències bàsiques a casa?

Curs 2022-23